Forum klanowiczów Zielonogórskiej Brygady Pancernej

ZIELONOGÓRSKA BRYGADA PANCERNA

Ogłoszenie


Witajcie na Forum ZIELONOGÓRSKIEJ BRYGADY PANCERNEJ

Chcesz do nas dołączyć?
Sprawdź czy spełniasz wymagania Klanowe, jeżeli nie brakuje ci zbyt wiele zapraszamy do Akademii.
Złóż podanie i dołącz do nas!

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

TwardyBlaszak
2013-04-23 09:01:43

Aktualizacja linków do sygnaturek w §6

Przykład jak powinien wyglądać kod w podpisie:

Kod:

[img]http://wotlabs.net/sig_dark/eu/TwardyBlaszak/signature.png[/img]
TwardyBlaszak
2013-04-16 16:05:45

Aktualizacja linków do sygnaturek w §6

TwardyBlaszak
2012-01-28 21:33:49

Aktualizacja Regulaminu Forum.

Nowy punkt regulaminu §6.

TwardyBlaszak
2011-12-06 00:09:50

§1


1.1 Nieznajomość regulaminu nie jest usprawiedliwieniem.
1.2 Każdy forumowicz po zarejestrowaniu się na Forum ma obowiązek zapoznania się z nim i przestrzegania go.
1.3 Napisanie pierwszego posta oznacza zaakceptowanie regulaminu, jak i przyjęcie wszelkich konsekwencji związanych z jego łamaniem.

§2
Konto/Nick


2.1 Nazwa konta/nick ma brzmieć dokładnie tak jak konto/nick w grze, chyba ze ktoś korzysta z zasobów naszego forum nie będąc graczem WoT.

2.2 Zabrania się zakładania kont o nazwach zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, nazistowskie czy jakiekolwiek inne mogące obrazić użytkowników tego forum. Zabrania się również zakładania kont o nazwach (prawie) identycznych jak już istniejące. (np. poprzez dodanie kropki do końca czyjegoś nick'a). Konta niezgodne z tą zasadą będą natychmiast usuwane.

2.3 Nie podawać się za innych. Próby podawania się za administratora, moderatora lub innego użytkownika będą karane usunięciem konta i banicją na IP.

§3
Wątki i Posty


3.1 Zanim założysz nowy wątek na interesujący cię temat, skorzystaj z opcji „SZUKAJ” i upewnij się, że nikt inny nie poruszył tego zagadnienia. Pamiętaj: nikt nie lubi odpowiadać na te same pytania 10 razy z rzędu. Powtarzające się tematy będą kasowane.

3.2 Trzymaj się tematu. W wypadku tego punktu będzie trochę ustępstw, gdyż nie mamy nic przeciwko jednemu czy dwóm nowym pomysłom, ale proszę o pozostawanie w temacie. Jeżeli uważasz jakiś pomysł za ciekawy, to załóż dla niego oddzielny wątek, a nie pisz w najbliższym istniejącym. Zapobiega to gubieniu tematu w dyskusji dotyczącej czegoś zupełnie innego. Wątki, które będą schodzić z tematu będą, zamykane i/lub oczyszczane ze zbędnych wiadomości, ew. Przesuwane na stosowne forum.

3.3 Nie umieszczaj spamu. Spamowaniem nazywamy jako wielokrotne umieszczanie postów tej samej (lub bardzo podobnej) treści, wielokrotne zakładanie identycznych tematów, wielokrotne umieszczanie wiadomości nie mających nic wspólnego z tematem, a także umieszczanie łączy do stron, które z dyskusją nie mają nic wspólnego. Do kategorii spamu zaliczają się również wszelkie tematy i posty o charakterze agresywnym lub założone tylko w celu zirytowania innych użytkowników. Spam to także, wklejanie na forum  linków z różnych tekstowych internetowych MMORPGów, typu kliknij mnie a dostaniesz ludzika. Spam będzie usuwany bez ostrzeżenia, a umieszczający ukarany.

3.4 Żadnych nielegalnych tematów. Cracki, pornografia, materiały objęte prawem autorskim (chyba, że za zgodą autora) nie będą tolerowane i zostaną usunięte bez ostrzeżenia. Osoby zamieszczające wyżej wymienioną zawartość będą karane.

3.5 Temat ma być skrótowym opisem zawartości wątka, tak aby nowy użytkownik łatwiej mógł sprawdzić czy dany temat był już poruszany. Zakaz zakładania tematów o tytułach, które nie dają żadnego pojęcia o treści.

3.6 Zakaz umieszczania reklam i innego rodzaju ofert.

3.7 Nowe wątki należy zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej - najwyżej zostanie przeniesiony przez moderatora.

3.8 Odpowiedzi na wybrane tematy powinny być zwięzłe, świadczące o znajomości danego zagadnienia. Powinny również zainteresować czytelnika, jak i być przyczynkiem do kontynuowania dalszej dyskusji na wysokim poziomie.

3.9 Staraj się pisać poprawną polszczyzną. Przed wysłaniem posta sprawdź, czy nie ma w nim błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub literówek. Jeżeli zobaczysz błędy już po umieszczeniu wiadomości na forum, użyj opcji "zmień", żeby je poprawić. Posty zawierające rażące błędy ortograficzne lub napisane całkowicie niezrozumiale mogą być usuwane z forum przez moderatorów.(wg. uznania Moderatora/Admina). Programy typu Word/OpenOffice lub słownik ortograficzny nie są rzeczami niedostępnymi, należy z nich korzystać. Nie jest to żadna próba szykanowania użytkowników z dysfunkcjami - to tylko kwestia dbałości o przejrzystość tematów i postów.

3.10 Rozsądnie używaj opcji cytowania - jeśli odnosisz się w swojej wypowiedzi tylko do części innego postu, to nie ma sensu cytować całości. Analogicznie, cytowanie poprzedniego posta jest pozbawione sensu.

§4
Użytkownicy


4.1 Jesteś tu po to, by rozmawiać, a nie obrażać innych. Notoryczne i chamskie czepianie się innych będzie karane.

4.2 Jeśli zauważysz, że jakiś użytkownik łamie zasady, nie wytykaj mu tego na forum. Skontaktuj się z moderatorem działu, w którym złamanie zasad miało miejsce, przez PW.

4.3 Zakaz używania w postach obraźliwych słów, złośliwości w stosunku do innych forumowiczów, grup i społeczności rasowych, wyznaniowych czy instytucji.

4.4 Forum to nie miejsce gdzie piszemy, co sądzimy o innych użytkownikach. Jeśli masz problem, skontaktuj się przez maila lub PW z oponentem i wyjaśnijcie sobie nieporozumienia.

§5
Kary i ograniczenia


5.1 Posty i wątki niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez moderatorów.

5.2 Awatary, podpisy i inne pola pozostawione do dyspozycji użytkownika również mogą być modyfikowane, a niekiedy blokowane, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści.

5.3 Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do forum.

§6
Obrazek w podpisie


6.1 Udostępniliśmy mozliwość zamieszczenia obrazka w podpisie.
6.2 Jedyny obrazek jaki może się tam pojawić to Sygnatura ze statystykami.
6.3 Strona skąd możmy pobrać sygnaturę:
http://ub.gosu-wot.com/eu
http://1stcav.net
http://www.mywotstats.com (jak was nie znajdzie użyjcie opcji Add Player)
http://wotlabs.net
6.4 Wstawienie innego obrazka niż wspomniana Sygnatura ze statystykami będzie karane.

Przykład jak powinien wyglądać kod w podpisie:

Kod:

[img]http://wotlabs.net/sig_dark/eu/TwardyBlaszak/signature.png[/img]

Starajcie się zmieniać sygnatury ze statystykami, jeżeli ich źródło nie działa poprawnie.

§7


7.1 Niniejszy regulamin nie ma charakteru ostatecznego.

7.2 Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na forum przez użytkowników. Użytkownik ma prawo do modyfikowania treści swoich postów, nie ma jednak prawa żądać od administracji usunięcia swoich postów, bowiem decyzja o umieszczeniu ich na forum jest traktowana jako równoznaczna z decyzją przeznaczenia ich do użytku publicznego.


Na skróty:
Pisanie postów dla Opornych, nasz TeamSpeak3, Zmiany na forum

ZGBP , AZGBP , ZGBPA

POWRÓT NA GÓRĘ STRONY

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.t2.pun.pl www.narutoprzygoda.pun.pl www.futbol24.pun.pl www.2sp.pun.pl www.pokiniaki.pun.pl